Dari saya Stringfellow Hawke.
(Gambar akan menyusul kemudian.)
Showing posts with label Raya Korban. Show all posts
Showing posts with label Raya Korban. Show all posts
Thursday, November 18, 2010
Thursday, November 26, 2009
Selamat Hari Raya Aidiladha..
Selamat menyambut Hari Raya Korban. Tahun lepas x beraya sangat sebab ke Syria. So tahun ni leh lah kalau nk beraya dengan hati yang tenang. Kerja pon x sangkut sangat. Setelah di "Brainwash" Oleh Encik bos sebentar tadi. So, dah settle n boleh balik dengan hati yang tenang. Tapi masalah nye, tadi dengar radio, jalan agak bz walaupon melalui lekas. so better stay jap kat Kajang nih. :D lagipon mata masih mengantuk nih. Hohohoho.. berhati2 jalan balik kampung. jangan ada yang jadi korban di hari raya korban. To Eein-Shi, x sempat jumpe sblm last day, selamat hari raya Korban. Maaf zahir batin. Nnti sy dtg Gombak, leh lah karoke lagi. Heheh.. :D
Saturday, December 6, 2008
Terperangkap di kedah
Arini aku masih ebrtungkus lumus (Macam biase la) menyiapkan kerja2 di MBAS..
tapi 2,3 bende yang men'stop'kan aku dari buat kerja. Bende2 tu aku rase macam patut di kongsi bersama.
1. Untuk masukkan maklumat kompaun, perlu ada page untuk entry, masalahnye, entry lain, screen capture xde, DBA xde, org wat database xde, mende yang sepatutnye aku dah ade xde, takat cakap same je macam yg lain, aku pon bleh cakap.. b3ng4ng betul!
2. Aku dok pk, aku dah terlepas menghadiri kursus kahwin sepatutnye minggu ni aku kene pergi.. sh1+!.
3. kete aku lost power, tah mane silapnye tah, sepanjang perjalanan dari KUL-AOR ahnya bleh bawak selaju 160KM\H aje.. arghh!!! tu pon seksa nk sampai tahap tu..
4. utk hotel aku habis RM450++ erk!!! RM150 Sehari.
5. Nasib baik makan murah.
6. aku dah mimpi salji, airport, awek2 kat syria yg tengah melambai2 kat aku sbb bos ckp kalau x siap nih aku xleh pergi, masalahnye bende ni cam xkan siap tanpa kehadiran seseorang yang tersebut.. hopefully betullah kate kawan aku tu esok die akan datang.. please lah.. please lah..
P/S: Jangan kami yang terperangkap di kedah sudah la.. hehe
tapi 2,3 bende yang men'stop'kan aku dari buat kerja. Bende2 tu aku rase macam patut di kongsi bersama.
1. Untuk masukkan maklumat kompaun, perlu ada page untuk entry, masalahnye, entry lain, screen capture xde, DBA xde, org wat database xde, mende yang sepatutnye aku dah ade xde, takat cakap same je macam yg lain, aku pon bleh cakap.. b3ng4ng betul!
2. Aku dok pk, aku dah terlepas menghadiri kursus kahwin sepatutnye minggu ni aku kene pergi.. sh1+!.
3. kete aku lost power, tah mane silapnye tah, sepanjang perjalanan dari KUL-AOR ahnya bleh bawak selaju 160KM\H aje.. arghh!!! tu pon seksa nk sampai tahap tu..
4. utk hotel aku habis RM450++ erk!!! RM150 Sehari.
5. Nasib baik makan murah.
6. aku dah mimpi salji, airport, awek2 kat syria yg tengah melambai2 kat aku sbb bos ckp kalau x siap nih aku xleh pergi, masalahnye bende ni cam xkan siap tanpa kehadiran seseorang yang tersebut.. hopefully betullah kate kawan aku tu esok die akan datang.. please lah.. please lah..
P/S: Jangan kami yang terperangkap di kedah sudah la.. hehe
Labels:
Alor Star,
Bangi,
busy,
Malaysia Boleh,
Raya Korban,
Syria,
vacation,
Work
Subscribe to:
Posts (Atom)
