Sunday, September 19, 2010

Belliger vs Viper

Pertarungan agak sengit. Belliger mengawal setiap pintu masuk. Kekalahan terhadap RajaPanah sebentar tadi agak sukar diterima.
"jaga ko, aku jaga setiap tower aku" kata Belliger dengan garang. Kesempatan menggunakan RajaPanah a.k.a Traxex tidak mungkin dilepaskan. Gabungan 2 butterfly, 2 BKB dan satanic memang membuahkan hasil. Viper terpaksa berhempas pulas.
Belliger berhenti bermain. Takpelah ngah, ko jalan dulu, aku rehat jap. Kesempatan yang jarang diperolehi, belliger dgn yakin menjadi tanker di hadapan 2 tower terakhir.
"aku siap tutup monitor nak tengok ko boleh menang tak". Kata belliger dengan riak.
Tup.. Tunggu sambungan nye seketika nanti.

Sambungan nye? apa lagi, aku kasi hancur tower beliau, aku buat butterfly, chivas guard dan tambah hyperstone.  aku tanpa segan silu, terus pergi one by one dgn belliger depan tower. kalah gak. kena tukar strategi nih, aku pecah tower dalam, aku usik sini skit, usik tower sana plak, elakkan pertembungan dengan belliger, langsung aku cantas sampai tower dalam. weehoo! aku menang! hahaha
Sent from NokiaBerry

2 comments:

Unknown said...

ini lah pemainan org bujang (a.k.a bujang sepah) isk isk2

Unknown said...

Woi! ape da bujang sepah.. Huhuhu