Sunday, August 30, 2009

Manchester vs Arsenal!

Aku ada beberapa orang adik beradik dan seorang adik perempuan. Abang aku minat Chelse, aku xminat bola, Alang dgn Arsenal, bulat(ya, beliau adik perempuan aku) minat chelsea n anti betul dgn MU. Yang bongsu sorang tu lah peminat MU, sampai rambut pon nk buat ala2 bekas pemain MU yang bernama Wonaldo. Tapi.. Mereka semua dah tido. Tinggal aku sorang tengah layan sebab baru sampai rumah seremban dari putrajaya td.
Pertarungan antara MU dgn arsenal baru masuk ke minit ke 85. Aku tengok Runi(betul ke eja camni? Aku pn xtau, bukan ramai orang minat kelab tah pape nih hoho) hampir kene pijak tadi. Skarang masa dah hampir tamat. Pemain Arsenal xpuas hati! Wenger lagi sakit hati! Macam tapir! Gol lah woi! Mane ade off side! Dari gerak perlahan aku nampak Wenger cakap "Kambing betul! Argh tertekan aku!". Baru nk kutuk jundak. Haha! V. Persie nampak orang kedua sedih. Pertama paling sedih makcik Timah yang tukang buat air kt tepi padang nun. Hoho.. Aku dah hilang mood menaip.
K0m4nd3r

Posted by ShoZu

4 comments:

Odetakhun Jundak said...

ko tak minat bola? bkn ko sokong n9 ke? hoben jang hoben.. kito hoben tesko!!!

k0m4nd3r said...

NC Milan lain.. lain liga hahaha.. kito hoben tesko ghamai2! hahaha!!

afixz said...

Old trafford mmg dol ngah..
cayo la ckp den ni haa...
huhuhuhh

wafixx said...

GLORi-GLOri huuhuhhu (anti man-u)