Sunday, August 30, 2009

Bazaar Ramadhan!

Kami baru pulang dari bazar ramadhan putrajaya td. Rasa macam tertipu pon ada. Akhbar cakap, kehadiran orang ke pasar ramadhan xberkurang. Masih macam tahun2 sebelumnya. Tapi bagi aku, macam makin sikit je. Ni yang buat aku terasa pelik. Betul ke ekonomi makin kukuh?aku bukan penganalisa ekonomoney. Sedangkan ekonomi sendiri pon sakit. Tapi rumusan dari lawatan tadi aku dapat rasakan. Nilai duit macam dah makin susut dari sehari ke sehari. Peringatan utk aku, raya tahun ni mcm raya tahun2 lepas, xyah berangan la nak baju raya baru lagi.. Pakai baju tshirt n kain pelikat masa pergi semayang raya nnti ok x?hoho..


2 comments:

ReD said...

org balik kg kot diz week.. tu yg x ramai=)

xara said...

sebab orang berkurangan :
1- ancaman virus H1n1 yang masih tak kunjung tamat
2- duit depa dah habis buat berbelanja raya
3- makanan TAK SEDAP!