Thursday, July 15, 2010

Rasa macam..

Nak nangis..


Sebab apa?

Minyak Naik..

Bila?

Malam ni..

6 comments:

fndrocka said...

rasa macam nak kena simpan duit

xara said...

RON97 berapa RM ye? Kereta buruk saya tak boleh pakai RON95. Asek mati je, bila buat reverse.

-rj- said...

RON97 RM2.10 dan dibiarkn floating sambil direview setiap minggu. maknenye, harga itu akan sentiasa naik setiap minggu..hahahaha..

k0m4nd3r said...

fndrocka: Kalau simpan duit kan, agak2 berapa jumlah simpanan paling ideal untuk sebulan??? lagipon, kalau minyak naik, camna nak simpan duit? Hohoho

Xara @ Kak suri: Ron 97? hmm taktau lah plak.. Kak suri jadi minah rempit semula lah.. :D

k0m4nd3r said...

RJ:begitu kah? Jom beli basikal jom??

~ ReD ~ said...

yeay...pas ni kalau semua pakai basikal, xde lah kes dapat saman parking kt opis ;p