Monday, July 26, 2010

Mak saya kata...

Salam,
mak saya kata jangan cakap orang bodoh. Satu jari tunjuk orang, 9 jari tunjuk ke kita balik.
:( depressed mode

Muhamad Fahmi Bin Mohamad Yunus

6 comments:

-rj- said...

walauwei..name penuh beb..

k0m4nd3r said...

itu signature email lah.. Huhuhu

rr said...

kalau cakap o*a**e bodoh boleh ek?

-rj- said...

bole kot..btw, who can point to others using both hands?

Masdalifadzlie M Saaid said...

kalau cakap org TAPIR pun sama gak ke?

StingRay said...

1.Kalau macam tu,cakap kat orang hensem sambil tunjuk dengan 1 jari.9 jari balik ke kita.Kira orait la tu kan? Doa tu.

2.Kalau nak cakap orang bodoh,tunjuk dengan lima-lima jari.Amacam? Stylo? Hahhaha...kena gelak balik tak tau la.