Sunday, April 4, 2010

Kepenatan


Salam,
Berada di pejabat bagi sesetengah orang mungkin agak bosan bagi mereka. Tapi tidak bagi kami. Geng 83, walau hanya 4 orang cukup seronok waktu berada di pejabat.
Bila kepala gila dah datang, lupakan sementara pasal kerja, dan lakukan aktiviti berfaedah. Tengok gambar di atas. Sungguh berfaedah aktiviti kami kan?.

P.s: Geng 83 ada seorang makhluk sesat bernama khirul. Beliau lahir tahun 82. Hahaha..

Posted by ShoZu

8 comments:

Masdalifadzlie M Saaid said...

Kirol orang kanan Encik Gah-Gahkah?
Gah!Gah!Gah!

rahman said...

opis la tempat diorg nie mencurahkn kasih syg..kesian..

k0m4nd3r said...

Fazlie san: Haa.. Kirol yang tu la
Rahman J: diorang? ke kitorang? gambar ko ade sekali tau?

StingRay said...

ish ish ish....



siann...jauh dari mak ayah..

hik hik hik....

k0m4nd3r said...

Hye sting, da balik dari sweet escape? :D

StingRay said...

ko kan yang kena pelepah kelapa masa kita naik motor kat melaka kan?

haha...aku ada cerita kat blog aku.

k0m4nd3r said...

Mana ada? time bile? yg aku ingat, zaki langgar gate kat A' Famosa.. Hahahaha!

StingRay said...

zaki tu kompom la aku ingat.ni masa kat bachang ni ha.

ada sekali aku naik berdua..yang belakang aku kena pelepah kelapa.aku gelak gila-gila.

cam haram.

sapa yang naik dengan aku ni.heran.serius rasa macam ko.

hahaa..