Monday, April 12, 2010

Girls day out

Salam,
Baca tajuk rasa macam gadis-gadis. Hari budak perempuan keluar. Gila gedik. Hakikatnya hari ni, aku keluar dengan 3 orang budak perempuan. Di ulangi, BUDAK. Tapi, jangan salah sangka. Aku bukan phedophile. Aku cuma hantar diorang pulang ke rumah, tapi melencong sekejap ke Alamanda. Ada satu barang nak beli katanya.. Sudahnya, terbabas tempat lain.
Boring rupanya keluar dengan perempuan ramai-ramai ni. Cuba tuan-tuan bayangkan, aku tengah taip entry ni sambil baring-baring. Dapat tak tuan-tuan bayangkan tahap keboringan aku? Dapat kan? Huhu..

Posted by ShoZu

5 comments:

~ ReD ~ said...

apa kaitan ngan budak perempuan tersebut????

Ezzan Yusop said...

LOL! patutlah nmpk kete fahmi td penuh dgn wanita-wanita. kehkeh!

k0m4nd3r said...

ReD: Kaitan nya adalah, memang takde kaitan pon.. Hahaha

Ezzan: Alamak, ye ke? kantoi kantoi.. :D

~Pn.Ilah~ said...

Adoilah kalu boring pon jgn lah smpi tulis citer dogeng..hehe.

k0m4nd3r said...

mana da dongeng la kak ilah.. cerita betul nih.. Huhuhuhu