Monday, December 14, 2009

BLACK & WHITE PHOTO Contest








Sebab Encik Cik Ezzan suruh masuk. maka dengan malu2 tucin cute, sy uploadkan juo gambar ini. Kalau x masuk ezzan xmo ckp dgn saye selame 2 bulan. Wowowo.. Abis kontest nih, kene delete lah ini entry.. segan siot..




Gambar ni di ambik kat opis. xde kene mengena dgn contest ya. masa gambar di ambik, tetiba terasa seram-sejuk. x tahu kenapa. Hohoho

PS: Sila klik gambar Kaki2 di atas untuk turut serta menjoinkan diri. terima jasih. :D

13 comments:

zieda said...

heheh, terbaik :)

~ ReD ~ said...

hehe... spontaneous! i like!

kalau dh memang keje ngan komputer..memang terselit jugak la skrin komputer tu..haha

dd dudu said...

hei mane bole delete! ;D

k0m4nd3r said...

Zieda: terbaik kah? tunggu kata juri nnti.. :D
Lin: Ha tu lah, tadi tgh main2 dgn kamera nih, pastu nampak muke sendiri dalam skrin, terus snap la jawapnye..
DD: nk delete gak.. Hehe.. segan woo

eein haedzerin said...

wah! image of an image. nice one bro!

k0m4nd3r said...

Owhh... Nasib baik ade linda menerangkan keadaan sebenar sambil membuat gaya model Mydin. Hahaha... tq Eein.. :D

zieda said...

giler la mengerikan la gmbr lg satu tu...

k0m4nd3r said...

Tau xpe.. mase kitorang tgh snap pic tu, pastu rasa cam ade angin lembut tiup kat tengkuk, n keadaan tetibe jadi sjuk meremangkan bulu roma.. seram gak..

Masdalifadzlie M Saaid said...

tu pak tam ke yg mencangkung atas meja tu?

rosealley said...

kalo menang, kene kongsi hadiah, sebab pashmina saya ada di dalam gambar;p

k0m4nd3r said...

Fadlie: Shh.. kang paktam merajuk karang.. Hahaha
Rose: mmg lah pashmina ada dalam gambar, tapi siapa yang memaakai pashmina.. huhuhu.. lgpon bukan gambar pashmina masuk bertanding pon.. gambar laptop yg menjadi pilihan.. :D

Independent Queen said...

mana satu gambar yg masuk contest? 1st one or 2nd?

k0m4nd3r said...

Independent queen: yang first. 2nd tu temankan gambar yg first. :D