Wednesday, August 19, 2009

Rumah Baru Kami.


Skarang kami berada di rumah baru kami. Di Taman Kajang Sentral. Sewa ok lah, RM 400 sebulan. Ada satu lagi bilik kosong ada sapa2 berminat nak sewa?kalau nak boleh hubungi kami di talian bebas. Komen je untuk maklumat lanjut.
Syarat2 untuk jadi penyewa:
1. BUKAN GAY!
2. Boleh bayar sewa bulan2 on time!
3. Kurang sikit handsome dari aku. Haha! Kalau lagi hensem dari budak rumah aku xpa. Nasib baik aku dah semulajadi handsome.
4. Boleh basuh pinggan sendiri selepas makan.
5. Tiada masalah panjang tangan.
6. Lelaki. Pompuan kene isi borang nikah dulu. Heheh.
7. Lain2 syarat yang aku fikirkan sesuai dari masa ke semasa.
Amacam? Ada bran?

K0m4nd3r

3 comments:

rr said...

Waa dah buat mobile blogging.... hehe
letak la gambar.. kasi attach dgn email tu...


Bila mau masuk TMNut screamyx kat rumah?

k0m4nd3r said...

Gambar on the way.. rumah bersepah xmo letak. :D

wafixx said...

bagaimana dgn mayat di tingkat atas rumah hehehehe...