Friday, August 21, 2009

Pindah Rumah

Cakap pasal pindah rmah ahad lepas, aku ada info yang aku rasa menarik nk kongsi2 dengan kawan2 semua.
1. SAGA BLM is a multipurpose car. it cant transform itself to a moving truck like you can see in this picture:
Ampaian angkut masuk dalam kereta, rebahkan kerusi co-driver n balut dengan selimut.



Ruang boot yang besau. Dalam nih boleh masukkan banyak barang sampai leh rase kete aku lowered.

Tengok! rak TV leh masuk dalam kete nih. lepak dengan macho je kat belakang aku. sekali brek, "kelepap" jatuh atas muka tuan direktor! (Aku pakai mask dalam kete bukan sebab masalah mental takut H1N1 dalam kete, tapi xtahan habuk banyak sangat!)

2. Proses perpindahan yang dirancangkan awal pagi ahad, di tunda ke petang starting @ around 4 PM. Sebab penyewa lama nk cuci rumah dulu katanya.

3. Proses pindah rumah tamat @ approximately 3AM.

4. Hari tu gak, ramai orang berpindah (In @ Out from this building).

korang rasa menarik x pengalaman aku nih? kalau menarik, please thick interesting below. :D tahnks All.

k0m4nd3r