Saturday, December 6, 2008

Terperangkap di kedah

Arini aku masih ebrtungkus lumus (Macam biase la) menyiapkan kerja2 di MBAS..
tapi 2,3 bende yang men'stop'kan aku dari buat kerja. Bende2 tu aku rase macam patut di kongsi bersama.
1. Untuk masukkan maklumat kompaun, perlu ada page untuk entry, masalahnye, entry lain, screen capture xde, DBA xde, org wat database xde, mende yang sepatutnye aku dah ade xde, takat cakap same je macam yg lain, aku pon bleh cakap.. b3ng4ng betul!

2. Aku dok pk, aku dah terlepas menghadiri kursus kahwin sepatutnye minggu ni aku kene pergi.. sh1+!.

3. kete aku lost power, tah mane silapnye tah, sepanjang perjalanan dari KUL-AOR ahnya bleh bawak selaju 160KM\H aje.. arghh!!! tu pon seksa nk sampai tahap tu..

4. utk hotel aku habis RM450++ erk!!! RM150 Sehari.

5. Nasib baik makan murah.

6. aku dah mimpi salji, airport, awek2 kat syria yg tengah melambai2 kat aku sbb bos ckp kalau x siap nih aku xleh pergi, masalahnye bende ni cam xkan siap tanpa kehadiran seseorang yang tersebut.. hopefully betullah kate kawan aku tu esok die akan datang.. please lah.. please lah..

P/S: Jangan kami yang terperangkap di kedah sudah la.. hehe

No comments: