Tuesday, December 16, 2008

Sejuk

aku berasa sangat sejuk, sbb mr. John Panjang x ikut harini tengah bsuh kat umah tu. aku pon tengah kelaparan sebab x bawak bekal yg aku dah masak pagi tadi. keadaan kulit makin teruk setiap hari. makin kering. aku rase cam nk berendam dalam vaseline tu. hahaha.. bile nye nk salji nih? x sabar nk buat snow boy. Org nk buat snow man, tapi kat sini cume boleh buat snow boy sbb salji xcukup. cuaca sekitar 0-16 darjah celcius. yang paling penting, aku xleh nk masuk blogger dari syria nih.. hohoho. kene wat proxy ke Msia. aku berkawan dgn macam2 org. ade org amsterdam, ade org Iran (cun woo). Ade ramai Org Suri(Syrian People=Suri) mcm kaksurimus Prim plak. hohoh.. jari dah beku.. jari dah beku.. skarang baru pukul 2.09pm. sangat sejuk.. sangat sejuk..

No comments: