Thursday, October 23, 2008

Salam Pekenalan.

Salam perkenalan dari komander.. camne aku bleh terjerumus dlm arena blogging? sbb aku xtau mane nk tulis ape nk tulis.. tapi aku memang suka membace blog. Kadang-kadang waktu ofis pon bace blog. Lagipon aku tidak ada ape ingin dikejar dirumah, apa salahnya kalau aku turut memblog juga kan? what is blog? why blogging? kenapa ya?. Opps.. tajuknya salam perkenalan ya.. aku sudah lari dari topik. well get back to the topic.
Salam perkenalan dari komander, salam perkenalan adalah salam yang diucapkan kala mula bertemu. Aku baru bertemu dgn kalian, aku ucapkan salam perkenalan. 

mengapa aku mula blogging? aku terpengaruh dengan rakan sepejabatku, xarafatima.  Beliau kuanggap akak di ofis ini. die mempengaruhiku utk membaca buku BlooK (Sebenarnye aku curi pinjam :D ) memang buku tersebut betul2 menarik. hingga terguling2 aku tergelak membacanya. beliau juga ada satu lagi blog yg menarik mengenai Komik(Maksudku komik yg beliau lukis lah). Blog ini yang mula2 menarik minatku. masakan tidak, aku termasuk utk jadi watak dalam lukisan tersebut. Aku rase macam Hiro Nakamura dalam komik lukisan Isaac Mendez (Heroes). bezanya aku tidak mempunyai apa2 kuasa. 

kenapa aku minat blogging? aku rasa aku patut berkongsi.. ada banyak perkara aku ingin kongsikan dgn kalian.
aku juga ingin menambahkan bilangan kawan-kawanku. aku ingin kongsikan macam2 dgn kalian. ada apa lagi ya? cukup setakat disini. aku kongsikan di lain hari ya? jumpa lain masa. lebih banyak tentang aku akan ku kongsikan. daa..

5 comments:

zieda said...

hi..sume org nk mem'blog'..aduyai :)

Unknown said...

Dah.. tensen tunggu blog kak suri x update pon.. buat blog sendiri baru puas hati.. hehehe..

iovantgarde said...

perghh..tahniah..akhirnya anda menerima kemajuan..haha..update ar pasal BLM kesyangan tu

Unknown said...

Agak best komen dari anda.. haha.. ingat x reti buat blog ke? heheh.. Watpe update pasal BLM.. Update global lah skit...

kuajo said...

wawaaa... rupenye hang berblog jugakk...
blog pon blog laa.. janji kebelanjaan karokemu kutunggu..
amma'