Friday, October 24, 2008

Hero

Cerita 1

Semalam aku sudah tidur, pukul 2.30 pagi. tiba2 telefon berbunyi, Mr. B rupanya. Tanpa aku sempat bertanya, dia berkata kami terkunci di ofis, lalu aku harus pergi membuka pintu ofis, jaraknya dari rumah 9.9KM, aku pergi. aku pergi demi rakan-rakanku. Aku jadi hero pukul 2.30 Pagi. 

Cerita 2

Aku sampai Ofis pukul 9.30 pagi. aku singah di tingkat 1 untuk mengajak kawan2 minum. Minum mesti mau ingat kawan2. Ada seorang wanita dari group KPMG turun ke tingkat 1.Tujuan nya untuk memfotostat sesuatu. Ku biarkan dia. tiba-tiba dia memanggilku, katanya fotostat berhenti berfungsi. aku pergi dengan lagak selamba, dan kutekan-tekan butang di mesin itu. Ia berhasil. Aku jadi hero pukul 10.30 pagi.

7 comments:

xara said...

apara.. letak nama oas pulak tu

komander said...

hehehe.. saje.. dah komander x available... ok ape..

jshukri said...

sojak bilo pulak goma menggo'blog' ni? nak monjoluek 'an perasan ko? bantailah... kok ado cito2 sensasi 'mis'teri buleh la tulih2 'an kek sini. toruih'an menulih... mano la tau 'an.. kok sangkut lak kang.

komander said...

Bilo se baco Blog org lain, se sakit ati doko tunggu apo coretan terkini... lamo bona tunggu x yo tibo, tensen se tulih la blog sendiri.. ni mano jumpo ni bang? kok ado cito2 sensasi terkini, kungsi2 lah yo? mokasih sudi melawat..

nurul azida said...

1st cite ::
ya..u r my hero..cek wah..ops!!wakaka...dgn kain pelekat dtg ke ofis 2.57 pg tok buka pintu untuk kami y terkunci di dlm ofis ni..wakaka..xtaula plak pintu bwh tu xle buka dr dlm..huhu
papepun tabik spring la..zda igtkn abg ngah xbgn..heheh

2nd cite ::
ala..main tekan2 jek..zda pun bulih..hihi

nurul azida said...

ee..xphm la org nogori ni ckp :)

komander said...

:D x paham bace Org N9 taip.. Paham Kot kalau kitorang Berbual.. kan? kan?