Showing posts with label Tagged. Show all posts
Showing posts with label Tagged. Show all posts

Thursday, October 22, 2009

Ada orang cari pasal...

Petang tadi ezzan bising2 pasal keyword kat blog beliau ada orang search pasal nama orang2 tertentu (matlut, nama ko lah tu. hehehe). pastu malam nih aku tergerak lak nk tengok ape la keyword org carik jumpe blog aku, ni hasil nye.










Ngeh ngeh ngeh.. amacam ezzan? kita serupa..

aku nk tag kak suri, Linda, Zida, Nisa, Stingray, Jundak, Wafek, Apis n mereka2 yang ada blog tgk ape keyword yang orang guna untuk cari pasal blog diorang. aku gelak tgk keyword number 2, gua khayalan or gua khalayan? mau layan p dangdut ah! heheh.

PS: Alfatihah untuk arwah Zahri Helmy.

Thursday, May 7, 2009

Tagged By XaraFatima

Kali ini tag dari akak Suri Mawarne a.k.a XaraFatima. Baru perasan sbb tgk kat kat status kak suri ada mengatakan pasal tag ini.

Peraturan nak jawab tag ni ialah:

1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
Award ini diberi oleh XaraFatima. (semoga berjaya menjadikan server tersebut lebih laju dari siput)

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
fakta org lain xleh?
1. Baru berpindah ke rumah baru di kajang.
2. Single but not available (yet? hohoho).
3. suke pakai GPS mase memandu.
4. dengar lagu yg orang lain x dengar.
5. Dapat PC baru yang laju skit dari siput sedut.
6. Along aku da nk kawin 6/6/09 nih. jemput datang ye rakan2..
7. Aku lak nk kawin hujung tahun (tahun bile jangan tanye)
8. Aku ade seekor kereta yang bernama Sang Hitam.
9. Aku sayang family aku.
10. Aku xleh dok diam! (SO true!)

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog.
Kali ini saya hendak mentag orang pula. Bak kata Uji, "Tag amalan mulia"
1- Alang yang baru abis pekse
2- Doctor Fadzlie yang x de lah doktor sangat
3- Sara yang suke tag komander
4- null
5- null
6- null

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan:
"anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda"

Thursday, April 2, 2009

Tag oleh Yayanadia

Tag oleh Yayanadia: huhu, kena juga tag ni.

7 fakta tentang saya:
- Fahmi nama aku.
- Amat baik dan suka menolong orang.
- Harap2 apa yang aku cakap ni betul
- Makan kuat, tapi kurus
- Ikut kata hati kadang2, banyak dipengaruhi keputusan orang lain.
- Ada geran kereta kat bank.
- Belajar dari kesilapan kadang2. :P

7 perkara menakutkan saya di dunia
- doktor gigi
- mati sebab amalan xcukup lagi
- Naik kapal terbang lepas tengok movie pasal kapal terbang terhempas
- membuat kesalahan kecil dalam programming (Silly mistake)
- kehilangan teman untuk berbual
- Satu hari tiada apa yang ingin di gelakkan (ni sebab mood sendiri)
- Ketinggian.

7 lagu buat masa sekarang
- Kembali - butterfingers
- Hilang dalam terang - Search
- Sekadar Di Pinggiran - Francisca Peter
- Fenomena - Search
- 1000 tahun (Mahu Hidup) - Butterfingers
- menaruh Harapan - Zaiton Sameon
- Rimba Cinta - Medicine

7 perkara selalu sebut
- laa.. huruf kecik ke?tak perasan!
- Yes!
- Doh!
- Tut
- tut lagi
- sabar2
- lambat lagi?


7 perkara amat bernilai
- Keluarga
- Handphone
- Sang Hitam
- Komputer
- Jari (ade ke orang taip guna hidung?)
- Anda!
- IC.

7 orang lain untuk ditag?
- anda yang sedang rajin buat Tag.

Thursday, March 5, 2009

tagged by sarasufia..ahaha~ sorry yea,baru dpt wat tag neyh..=p

1. What can you describe about w0rld?


Aaaa??


2. how about l0ve?

Ooooo


3. do you trust on ONLINE LOVE?

WTF?


4. best love advice?

l.o..l.o..l.o.v.e

5. when u fall in love…

it hurt to fall! hehehe..

6. have you been hit by boy or girl?

a girl hit me? maybe..
a boy? yes they do hit me when we're fighting!

7. my outstanding features are :

better i think about outstanding balance.. hahaha


8. single and available?

single la.. never married yet.. but not available for this time being.


9. who do you want to tag
ontah! 

Friday, November 28, 2008

CikSuTron.. boleh wat camni x?

Tagged by Shida@Ezzan

Let the tag begins...

The rules:-Link to your tagger and post these rules. List 8 random facts about yourself and tag 8 people

1. nama saya, Nurul Azida Binti Ahmad
2. Umur 22 thn(lg muda dr Ezzan..hahaha)
3. Asal Johor
4. No telefon :: 017-7......(hehehe..sj je letak ni)
5. Suke Amek Gmbo
6. Baru je dpt Lesen Memandu! Yippi!
7. Sy cumil@cute(eh..yeker?hahaha)
8. Suke Baby! Especially Adek Duan the latest!

tagging
1. abg ngah
2. ummu
3. yuyu
(sy lg sedey..reti kire smpi 3 jek..isk isk isk)

your

first name:
Nurul
name you wish you had:
Nurul Diyana maybe(nk letak nama ank la..hehe..sy berbangga dengan nama saya! Nurul Azida)
what do people normally name you as:
Zida, Nurul, Kakak, Zidane(mcm Zidane men bola plak..huhu), Azida
birthday:
10 Mac 1986
birthplace:
Johor Bahru
time of birth:
Maybe 1 pg kot
single or taken:
Taken but single..hahah..cmne tu?
zodiac sign:
Pisces

your appearance

how tall are you:
160 cm kot..aku pun xsure..(tp time p wat passport die letak 154cm..isk isk..dorg xpndi ukur..)
wish you were taller:
I wish@hope
eye colour:
Yellow, eh, boleke?Hahahha..I'm in Black la..
current hair color:
Black la..
short or long hair:
Mcm ezzan kate, pnjg y pendek sket ar
ever dye your hair a bizarre color:
Mcm x..Hitam itu menawan..Cek wah..
last time you did something dramatic with you hair:
Potong pendek y xle ikat..waaa...
glasses or contact:
Neither glasses nor contact
do you were make up:
Yes bile rajin..bru nk jinak2..
paint your nails:
Ada..Inai...Selalu jek..hahahaa

in a opposite gender

what color eye:
xkesah la..
what color hair:
black
shy or outgoing:
outgoing at the same time mestila ade perasaan shy2 kucing tu..wahaha..
sexy or cute:
Both..(blushing)
serious or fun:
1:: Serious 1.5 :: Fun (mcm episode hanakimi lak..7.5 episode special)
older or younger than you:
xkisah..kite enjoy! Jgn muda sgt n xtua sgt..hahaha
a turn on:
laugh, smile, sexy..wahaha
a turn off:
jahat, kuat kutuk..hihii

this or that

flowers or chocolates:
flowers
pepsi or coke:
coke la..
rap or rock:
22 xsuke sgt..
relationship or one night stand:
of course la relationship..
school or work:
no way..
love or money:
22 is important.
movie or music:
layan.........
country or city:
my hometown jugak...
sunny or rainy days:
snow..?? ok x?
friends or family:
both la..

have you ever

lie:
of course!
stole something:
banyak kali...gilos!.. curi tulang, curi hati, hahaha..curi lirikan mata seseorang..kikiki
smoked:
No la..
hurt someone close to you:
Yes
broke someone's heart:
Yes..Ha ah betul kate ezzan, xsuke nk wat cmne..lg nk pkse2..
had you heart broken:
Once...Xsuke die!
wonder what was wrong with you:
Almost!
wish you were prince or princess:
Prince xmungkin la..klu kwen prince ok..:)
Princess is yes!
like someone who was taken:
hahah..ade la jugak...gitu2 jek..
shaved your head:
xnk pun!!!
used chopstick:
xreti la...
sang in the mirror to yourself:
yes i do!

favorites

flower:
roses
candy:
skittles+dynamites
song:
Jangan Pernah Berubah ST12
scent:
From Body Shop + Cool Water
color:
Purple
movie:
Banyak la..nk kene list ke?
singer:
Ramai gak..
junk food:
Xkesah!
website:
My frenz Blog, Frenster
location:
Tepi Pantai...waaa..bestnyer klu dpt g...
animal:
Rama-rama

misc

ever cried over someone:
Yes..Because of him..
is there anything you wish you could change about yourself:
Yes..
do you think you're attractive:
Hahaha..ntahler..ye kot..wakaka..perasaan!
if you had to choose a fairytale as your life what would you choose:
no idea
Do you play any sports:
Boling kot... i like to play boling rite now!!

Wednesday, November 26, 2008

Tagged By Sara

Tagged By Sara

What were you doing 5 years ago?
I'm 20 years Old back then.. what else should i do? belajar (Matrik di KMNS)
such a sweet memory..

What were the 5 things on your to do list today?
Codings, Shoppings, Eating(s?), Dringking, answering the phone from MBAS!

What are the snacks that you enjoy?
W Lights

What are 5 things that you do if you were billionaire
Sleeping, Count all the money, Get a life, getting married.. Laughing hahahaha..

What 5 jobs you've had
Buruh Kasar kat Philip Morris (M)
Petrol Pump Attendant (Petronas Melaka)
Computer Technician(STP Senawang)
Freelance Programmer (XXComp PC, Shiotani Glass ERP)
Full Time Programmer @ OAS Sdn. Bhd.

Who are 5 person you want to tag?
Orang yang rasa kene tag

Tuesday, November 25, 2008

Tagged by Xarafatima a.k.a Kaksurimus Prime

Tagged by Xarafatima a.k.a Kaksurimus Prime:

* 2 names you go by

1. Fahmi
2. Komander (especially by blogger & forumer)

* 2 things you wearing right now

1. Only wearing long black Pant
2. No shirt ON.. (Things are preety hot when i'm working)

*2 things you want very badly at the moment

1. Finish current Project(S) im working with!
2. LAPTOP!

2 things you did last night just before bed
1. id i slept last night?
2. Simplified the list provider code specially for searching with SQL Parameters. (DAMN! I HATE SQL!)

*2 thing you ate today

1. Biskut+Jem blueberry kak Asiahtator bagi pagi tadi
2. Nasi Goreng Pattaya+Maggi+Biskut Mr. D+Maggi

*2 people you just spoke with

1. about 2 hour ago i'm alon in this office.. so i talked to no one tonight.
2. -

*2 things you are doing tomorrow

1. Finish the unfinishable.
2. Googling the ungoogleable.

*2 longest car rides

1. SBN -> AOR
2. SBN -> JBR (!J*B*R it's JB la..)

*2 person who are chose to do this tag

1. EzzanulZieda (Ezzan dah gabung badan dgn Azieda)
2. YuMu (Yuyu+ Ummu jeles tgk ezanida, pastu diorang pon gabung badan jadi YuMU)

P/S: Agak tinggi Imaginasi aku, terutame bile melibatkan dragonball, Transformers, Gaban, Masked Rider, Naruto (Kai!), Ero-Senin (Ye, aku tau ini bukan anime, tp ini anime yg selalu dlm pikiran aku.) hahaha..

Thursday, November 13, 2008

Sorry to Ezzan.

utk mase ni sy x bawak cable utk telepon sy, dan sy xde kamera, so sy xleh nk tag kan gambar sy.. :D hehe.. next time ler.. lgpon sy kan pemalu.. :D