Showing posts with label Excident. Show all posts
Showing posts with label Excident. Show all posts

Saturday, October 3, 2009

Eksiden lagi. Ngeri!

Semalam, perjalanan pulang dari Rumah Kak Asiah, and Kak Fouinzia dekat putra height, terserempak plak dgn eksiden. dengan gaya pemanduan dewa syahrizal ala2 pemandu A1 baru dapat lesen, cukup membuatkan tahap adrenalin dalam badan tuh naik ke tahap mencairkan darah putih. tengah tengok2 keadaan kereta/motor yang terlibat, dengan niat nk tengok nombor (Saje je tengok nombor, dah hobi aku tengok nombor, tengok je tau, beli xleh, haram) tetiba aku terpandang satu pemandangan yang cukup menginsafkan. 'Die' terbaring tengah jalan tuh. pale dah pecah. Kesian nya. Ada satu group nih tengah berlari-lari keriangan kononnya untuk membantu mangsa kemalangan atau baru pertama kali jumpa kemalangan kot. di sebabkan kereta kami bergerak sama laju dengan diorang berlari, leh tengok perubahan muka mereka. dari gelak2 berlari, tiba2 terus berhenti dan tak sanggup nak tengok keadaan mayat tuh. Murahnya nyawa orang atas jalan sekarang. Walaubagaimanapun, sebab aku dah ternampak mayat tersebut, aku kena cari alternatif lain untuk menghilangkan daya ingatan terhadap mayat tuh, dahla aku stayback kat opis malam tadi. So aku fokus untuk ingat kat nombor plate kete yang ada kat situ. 8753, 9873, aku x berapa pasti.

Pada semua pemandu, berhati2 lah. pada Dewa syahrizal, Kalau nk bawak laju, pastikan BLM tuh betul2 lotus handling dan kurangkan membrek kalau nk bawak laju. leh gugur jantung aku camtu ko tau x? hohoho~~

Thursday, June 4, 2009

EKSIDEN LAGI!

Ketika sedang menikmati Teh O Panas sebelum memulakan kerja utk hari ni, kami (Aku, Jundak, Pak Tam, Iz00, Talib dan Jenal) dikejutkan dengan satu dentuman. dan ini hasilnye.





Kehadiran Polis2 mengawal lalulintas.



Makcik baju biru tu bukan polis ya.



Satria GTI yang silap masuk gear reverse, tp termasuk gear D dan takan minyak sambil pandang belakang. alah cam citer scary Movie 4 tuh. Perhatikan Vios Yang remuk di hadapan. baju biru tu adalah pemandu Satria GTI.



Keadaan sekeliling.



Perbincangan hangat bagaimana keadaan tersebut boleh berlaku.

Ramalan Peribadi kami:
1. Pemandu Satria GTI nampak Kelibat Wanita Kebaya Merah yang dalam kosmo! dok cakap tu.
2. Pemandui tengah layan lagu Metal VS Dugem part "termutermutermutermutergelenglengggeleng kayak ayam ditempeleng"
3. Pemandu terpengaruh dengan cerita Transforminators. :D