Tuesday, January 1, 2013

Hari Ini Dalam Sejarah

Sepanjang hayat aku, tak pulak aku ingat menghadiri mana-mana majlis sambutan tahun baru ke, konsert ke atau yang sewaktu dengan nya. Masa belajar dulu adalah sekali pergi konsert sure heboh yang buat kat dataran sejarah melaka. Lagi sekali konsert merdeka sambut budak-budak rumah aku konvoi jelajah Malaysia. Tapi dulu. Masa tu pakai Honda jenis 2 tayar tu. Bukan BLM macam sekarang ni.

Malam ni pulak jadi sejarah dalam hidup aku sebab terpaksa menahan bunyi mercun yang meletup betul2 atas kereta aku sebab sangkut dalam jem sempena sambutan tahun baru. Maunya tak jem time mercun dok pung pang boleh plak ada kapel keluar dr kereta comolot atas jalan bajet romantik lah tu.

Baru ku tau gila tak gila sambutan tahun baru kat kay ell nih.

Ps: aku dalam entri kali ni dalam perjalanan pulang dari opis sedang sangkut dalam kesesakan jalanraya biasa di Jalan Tun Razak.

No comments: