Monday, September 19, 2011

Pengalaman Beraya

"Kalau free, jomput datang rumah malam ni bai. ado makan2 sikit".
Ringkas SMS yang di terima dari Wafi rakan sekolah dan rakan sepermainan.Demi rakan, aku lupakan hasrat untuk menonton perlawanan antara PKNS dan Negeri Sembilan yang mana ke tidak hadiran aku menyebabkan  Negeri Sembilan kekurangan sokongan moral dan menyumbang kepada kekalahan kepada PKNS. Tapi kekalahan itu kecil jika di bandingkan dengan persahabatan antara aku dan Wafi.

Pendek cerita, pukul 9, kami berkumpul di tempat di janjikan menuju ke rumah Wafi. Turut bersama ada Taru, Army dan Kilau. Di pendekkan cerita lagi, Seetelah berborak ala kadar, kami menjemput Wafi makan. Err, Wafi menjemput kami makan. Ada mi hun sup berserta sambal kicap dan hidangan ayam yang super enak. Cuma ada satu masalah kata aku, gusi aku sakit.

Sambil makan, Kami bercerita. ada cerita mengenai HTC Evo 3D yang baru di beli. Taru mencuba henset tersebut, aku tambah Mi. Perbezaan E7 dan android. Aku tambah Mi. Betapa best htc 3D tak perlu guna spek 3D, aku tambah Mi lagi. Tiba-tiba Army pandang aku lantas bertanya sambil tersenyum kambing,
"Angah, ko punya henset pakai kamera edof kan?"
aku jawap,
 "Aku sakit gigi, makan sikit je.. "

Cess, Tengah sakit gigi makan sup memang best..

No comments: