Tuesday, May 3, 2011

Sehari Di Tesco Extra Seremban 2

Cashier: Selamat datang bang, Tesco Card ada?
Aku: Takda.
Cashier: Saya jarang nampak muka abang kat sini, abang baru pindah sini ke?
Aku: Saya tak kerja sini.
Cashier: Abang kerja mana?
Aku: Putrajaya.
Cashier: Ooh, jauh tu, habis abang kat sini datang beli barang je ke? rumah abang kat mana sebenarnya?
Aku: Haah, datang beli barang je, Rumah? Kau tanya mana rumah aku? rumah aku kat rumah abah kau lah!
Makcik: Kasarnya mamat depan ni.
Aku: Rilek lah makcik, cashier ni adik saya, dia memang macam ni. :)
Makcik: Oooo.. adik dia rupanya..

10 comments:

Siti Mas Hidayu said...

wahahahaha lawok =))

k0m4nd3r said...

Hehe, Nni cerita sedih lah yuyu

wafixx said...

mcm saje nk tunjukkan adiknye buat kerje wakakaka...

InA aWiE said...

sengal 2 beradik ni...kalau aku jadi makcik tu,aku sekeh kepala korang..haha

k0m4nd3r said...

Wafixx: Haha, kena tegur tu.. Supervisor dio ado kek belakang..

Ina: Yang adik je sengal, abang tak.. Wahahaha!!

nizamsani said...

haha.

iovantgarde said...

lawak lah korang ni..mcm cipan..haha

k0m4nd3r said...

iovantgarde Adik anda memang begitu.. :D

nurul azida ahmad said...

muahahaha. mengong. abg pun layan je kan. hihihi

k0m4nd3r said...

Aik? abg nya pon kena jugak?