Tuesday, January 11, 2011

Bila Filem Azura Dalam Loghat NS

Masa aku mula-mula masuk ekrja, tak di nafikan kehidupan agak membosankan. Ye lah, masa tu cuma aku, Azmir yang suka main game, Megatron yang tak banyak cakap dan 2 orang bos aku. sekitar tahun 2007. Masa tu jugak aku baru break up so agak down skit masa tu. untuk mengisi masa lapang yang agak kekosongan, aku hasilkan video nih.

Video di ambil tanpa kebenaran dari filem Azura. Di bintangi oleh Jamal Abdillah, Ogy, A. Galak dan ramai lagi. Sori kualiti audio tak berapa memuaskan sebab pakai henset cina tah ape brand tah. :D enjoy!

Kalau tak silap aku ada satu lagi video dari filem "10 Things I Hate About you". Juga konsep Lipsync jugak. Filem dibintangi oleh mendiang Heath Ledger a.k.a Joker dalam Dark Knight ni pon tak terlepas dari di jahanamkan oleh aku.

No comments: