Thursday, November 11, 2010

Nasi Goreng Pattaya dan Telur Dadar

Nasi Goreng Pattaya dan Telur Dadar telah lama berkawan. Malah lebih lama dari Restoran Nasi Kandar Haji Tapah.

Aku datang untuk berjumpa seorang kawan di Putrajaya. Demi untuk memudahkan pertemuan kami, aku memilih untuk berjumpa di sebuah restoran di Putrajaya.

Pelayan bertanya,
"Makan apa inche?"

aku memesan Nasi Goreng Pattaya terbaik dari ladang. Begitu juga cayang aku. Lumrah kedai mamak, mereka akan cuba untuk supaya pelanggan memesan makanan tambahan. Kata pelayan tersebut.

"Lagi mau apa? Telur dadar mau?"

aku layan kan, cakap "boleh.. Sedap ke Nasi Goreng Pataya dengan Telur Dadar?".

Cayang aku dan aku dah berdekah gelak. Kawan aku yang blur pon leh gelak lambat. Haha! Korang dah cuba? Aa, korang rasa lah sindri! :D

No comments: