Tuesday, November 9, 2010

Mata tak menipu, diri tak bermimpi



Salam, 
3 bulan lepas, masa masih main badminton, aku yakin. Amat yakin, Mizu the Naga Siren bawak kereta masa main tu. Aku ingat ayat dia, dia beli dengan harga RM5k, bank lelong. Siap tanya nak buat rim kat mana, nak bikin enjin camna. Aku tak lah mahir sangat bab enjin, tapi jadi rujukan pada kawan-kawan dalam banyak hal. Aku pon cakap dengan Mizu the Naga, kalau ada kereta tu lagi, aku memang tengah cari. Siap aku try duduk dalam kereta dan mencadangkan ubahsuai yang aku rasa sesuai. Malah aku ingat nombor plate KBQ tu.


 
Dua minggu lepas tu, aku tanya lagi pasal kereta tu. Kebetulan dah lama tak nampak. Kawan-kawan aku semua cakap aku mimpi. Aku amat pasti aku tak mimpi. Sebab Khai N9futbol pon sokong aku. Tapi, sebab cakap tak berdasarkan bukti, mereka berjaya meyakinkan yang aku mimpi.


 
Dua minggu lepas. Ye, minggu kekalahan skuad Rusa pada Skuad Kijang. Pulang dari stadium, aku terus ke rumah Army the Belliger. DoTA Basement tetap di buka macam biasa. Di sana, aku sempat tangkap gambar ni. Memang sah! Budak-budak ni tipu aku ni. Hampeh! Aku kena kencing. Takpa, lu kencing kaki kencing. Lu tunggu aa.

No comments: