Sunday, August 15, 2010

lampu kabus dan anda

Salam,
amat tertekan dalam perjalanan pulang kerumah pagi tadi. Sebab apa? Sepanjang perjalanan pulang, kalau jumpa 10 kereta ada fog lamp, boleh di katakan semua 10 kereta pasang fog lamp. Tidakkah anda tahu apa maksud fog lamp itu? Adakah anda tidak pernah kenal benda yang di panggil manual pengguna?

Lampu kabus, adalah untuk di gunakan dalam keadaan berkabus. Kalau takda kabus, tak payah lah pasang. Naik silau mata aku. Pesanan kepada pemandu Malaysia, pandu guna otak lah. Tabik kepada anda kerana mampu membeli kereta dengan fungsi tambahan lampu kabus. Tapi, percayalah, anda tidak memerlukan lampu tersebut dalam keadaan biasa. Kalau tanpa lampu tersebut, kereta anda masih boleh berjalan dan pemandu dari arah lawan masih nampak kereta anda.

Haih!

Sent by emoze push mail

6 comments:

xara said...

fog lamp tu lampu yg mcm mana?

k0m4nd3r said...

Lampu kabus tu yang bawah lampu besar tu.. ada lampu kecik tu.. tak semua kereta ada..

Josh said...

Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

k0m4nd3r said...

Thanks josh. I'll spend some time to visit Giveaway scout.

-rj- said...

ko sorg je komen pasal fog light. aku rase org lain okay je kot..sbb aku suke pasang fog light.tayah bukak lampu besar..

k0m4nd3r said...

RJ: Kalau ko jadi rabun silau macam aku, baru ko tau nape aku hangin bila orang pakai fog lamp. Lagi pon, Fog lamp memang dah di naytakan sebab pemasangan adalah untuk penggunaan semasa kabus. Di ulangi SEMASA. Hohoho..