Thursday, July 1, 2010

Kembali ke pangkal jalan

Salam,

Entah mana silapnya, mungkin salah ibu mengandung atau salah tidur minggu lepas. Tapi salah tersebut memang besar impaknya yang terpaksa aku tanggung.

Haha, abaikan karutan aku tersebut. Yang sebenarnya, apa yag terjadi adalah aku terpaksa turun padang untuk sekali lagi menjengah kembali kod-kod yang telah lama bersawang. Hoho, padahal baru setahun aku tak jadi "programmer"  tapi sekarang, apakan daya.

Mungkin kekurangan pekerja atau beban tugas melampau menyebabkan tugas ini di serahkan kepada aku? siapa tahu. Kalau kekurangan pekerja atau beban kerja melampau, aku tengok selamba je balik awal sesetengah tu. hmm..

Ada juga baiknya, at least aku dapat balik pakai desktop ubuntu yang aku dah lama tinggalkan nih. :D

PS: Kawan-kawan pembaca blog aku yang tak seberapa nih, siapa-siapa yang ada pengalaman dengan ORACLE, PORTAL, ORACLE AS, JBOSS are welcome here. just sent me your resume. thanks.

2 comments:

Unknown said...

salah sbb lahir bln 12 kot hehehehhe

Unknown said...

Xdo kono mongono.. Hohohoho.. bai, khai cakap laie 2 minggu utk badminton.. pulang yo?