Thursday, June 3, 2010

Alat Sulit dan persendirian

Salam,

Nak kongsi satu cerita dengan hangpa semua.

Din (Bukan nama sebenar): Tsk! dah nak tengah bulan nih, gaji tak masuk-masuk jugak.

Shazzy: Mana ko tau? Ko dah check ke belum? Tak update lagi lah tu. Aku pun gaji tak masuk lagi, dah nama satu kompeni.

Khirul: Gaji aku dah masuk, sebab aku kompeni lain.

Din: Aku cuba cek lagi sekali lah camni.

(5 minit 25 saat kemudian)

Din: Ha! kan aku da cakap, tak masuk lagi...

(Kelentang!! Bunyi cawan hijau alumni UTEM singgah ke siku kanan Din)

Din: Apesal aku kena baling?

Shazzy: Gaji ko masuk kat cimb kan?

Din: Haah, dah tu ape kene mengena sampai aku kena baling?

Khirul: Dah tau gaji masuk kat cimb, ko pegi bukak Mayban2u pasal apa? kalau camtu sampai tahun depan pon gaji ko tak masuk!

Shazzy: Amik cawan hijau nih balasan lawak tenuk ko tuh!


Hua! Hua Hua!!

Walaupon cerita nih tak lawak, tapi sakit gak perut aku time shazzy dengan khirul citer kat aku.. Hahahah!

PS: Alat sulit di atas merjuk kepada alat yang digunakan untuk menyemak perbankan online. :D

No comments: