Sunday, March 21, 2010

Ms. Green and Mr. Blue

Baru-baru nih, aku dah bertukar nombor telefon untuk ke sekian kali. Rasa macam nk kekalkan nombor 017- 463 XXXX tapi tak dapat sebab nombor tersebut di daftarkan atas nama aku kat maxis. Yang mana kat celcom, nama aku dah blacklist atas alasan tak bayar bil yang aku tak pernah gunakan.

Celcom suruh aku bayar, gila! RM900++ kalau setakat RM50 tak kisah lagi. Sudahnya, aku kena pergi buat report fraud. kalau aku yang pakai, boleh gak di pertimbangkan untuk pergi bayar. Hmm.. sapa nk no telefon aku? boleh mesej aku melalui komen di bawh, nanti aku msg nombor aku balik. Maaf lah susahkan korang. :D

4 comments:

Masdalifadzlie M Saaid said...

eleh.. tukar nombor sbb nak lari dari skandal la tu.. hahaha.. cepat msg nombor baru ko kat aku.. sekarang! :p

~ ReD ~ said...

aah...aku pun fikir cmtu gak alasan si fahmi ni tukau no fon..hahaha

k0m4nd3r said...

Fazlie:Skandal hutak hang.. Aku lari dari bank la.. Muahahahaha.. alasan budak2 lari dari skandal..

Linda: err.. lin pon skandal gak kan? Hehehe

rahman said...

boss..aku kt opis..msg aku skang..