Wednesday, March 17, 2010

Aku Terkena

Perhatikan gambar di atas. Huhuhu.. Abaikan kad kredit tersebut. Minum air sejuk RM2.50, Taukeh mau bikin rumah Kondominium kah?
Posted by Picasa

7 comments:

StingRay said...

air sejuk tu dia amik dari kutub tu baiii....jgn main-mainnnn.....



ke air zam-zam?

Masdalifadzlie M Saaid said...

humang aii.. air sojuk satu besen ko?

Anonymous said...

kat ne tuh???

nurul azida ahmad said...

banyak punye set makanan, xkan satu air? heheheh

mane kad kredit? xnmpk pun? tihtih.

k0m4nd3r said...

Stingray yg pergi berenang x ajak aku: Kutub-kutub jangan main2 aa.. sensitip wooo... air zam-zam mungkin gak la...
Fazlie yang akan melancarkan buku pada 28/3: BUkan satu besan, satu gelas je...
Redz yang dah ada lesen kereta: Kat depan cansellerori dekat dengan kastam.
Azida yang ada cimb Octo dalam kereta: Set = makan+air, kad kredit x nampak? x lama lagi lah tu.. :)

afixz said...

lain kali air suam jo.. br RM2.30 hehe

k0m4nd3r said...

ApiZ yang dah jadi bapak: Mano tau Air suam RM2.30? Hohoho