Wednesday, March 17, 2010

Aku Terkena

Perhatikan gambar di atas. Huhuhu.. Abaikan kad kredit tersebut. Minum air sejuk RM2.50, Taukeh mau bikin rumah Kondominium kah?
Posted by Picasa

7 comments:

StingRay said...

air sejuk tu dia amik dari kutub tu baiii....jgn main-mainnnn.....



ke air zam-zam?

Masdalifadzlie M Saaid said...

humang aii.. air sojuk satu besen ko?

~ ReD ~ said...

kat ne tuh???

nurul azida ahmad said...

banyak punye set makanan, xkan satu air? heheheh

mane kad kredit? xnmpk pun? tihtih.

k0m4nd3r said...

Stingray yg pergi berenang x ajak aku: Kutub-kutub jangan main2 aa.. sensitip wooo... air zam-zam mungkin gak la...
Fazlie yang akan melancarkan buku pada 28/3: BUkan satu besan, satu gelas je...
Redz yang dah ada lesen kereta: Kat depan cansellerori dekat dengan kastam.
Azida yang ada cimb Octo dalam kereta: Set = makan+air, kad kredit x nampak? x lama lagi lah tu.. :)

afixz said...

lain kali air suam jo.. br RM2.30 hehe

k0m4nd3r said...

ApiZ yang dah jadi bapak: Mano tau Air suam RM2.30? Hohoho