Wednesday, September 30, 2009

Patutlah...

Semalam pergi kat Alamanda nk beli beras n barang2 skit. terserempak dengan satu family nih. ade ke patut diorang bawak anak diorang cam dalam pic nih.



Aku tertanya-tanya, patut kah die buat anak die macam tuh? Takut anak lari ke? X cukup ke kalau setakat pegang tangan je?Sian budak tu, xdapat merasa kasih sayang. kan dari sentuhan tu lah lahirnya kasih sayang. Aku yang bujang n x kawin lagi lak rase sedih tengok nasib budak tersebut. Nasib baik mabapak aku x buat kat aku camtu mase kecik2 dulu. Kalau budak tu dah besar nanti, tetiba ade pic camtu, ape perasaan beliau? Sape2 yang dah ada anak, komen skit boleh?

PS: patutlah perangai budak2 zaman sekarang sekor2 macam *tut*

3 comments:

nisa ~ shasha said...

yg xde anak leh comment x? hahahhaa...

isk siannya.. apsl xtlg pegang? kata baik hati!

k0m4nd3r said...

Xde anak, nisa xde anak lg ke? hoho.. tlg pegang? dah mase tu tgh turun escalator. family tersebut nk pergi kat hypermarket tuh. sian budak tu nk pegi toys 'r us tp bapak die tarik jugak. sampai terbaring pon bapak die tarik. sangat kejam!

SHaFriNa said...

fahmi.. k.shaf penah gak tgk orang puteh 'ikat' anak dia camtu.. mula2 tgk memang rasa kesian tahap gaban..

pastu baru tahu mak bapak terpaksa sebenarnyaa..

anak2 hyperaktif kalo nak bawak kuar memang susah nak jaga.. so terpaksa la ikat macam tu.. ader sepupu akak dulu katergori hyper. mak dia tak boleh lepas langsung tangan dia.. klu lepas sure lesap..

tapi kalo k.shaf laa.. anak hyperaktif macam mana pon, tak sanggup buat camtu.. macam bawak haiwan peliharaan pulak kan..