Tuesday, August 25, 2009

Makhluk Halus!

Arghh!! Ganguan makhluk halus makin menjadi2 di opis OAS tingkat 3. Saksi2 yang nampak cakap nampak macam2. Ade yang cakap perasan seperti di intai. Ada yang cakap, nampak kelibat berterbangan depan mata. Ada yang cakap, dengar bisikan halus tepi telinga.

tapi kami semua dah x hairan dengan gangguan makhluk halus tuh. rasa nak penampar je makhluk2 tuh. tertekan tau x? kitorang tengah rajin nk kejar dateline, leh lak manja2 terbang kat kitorang.

Siap ko lalat, aku beli serai wangi jap lagih.. baru hang tau!

5 comments:

rr said...

eh ari tu makhluk halus ni ada kat first floor.

kesana plak ye dier..

.rr

k0m4nd3r said...

Makhluk bukan sebarang makhluk. camna Orang atasan tujukan makhluk ni ke atas?

zieda said...

hahahaha..mesti bau kentut sesape menyebabkan lalat itu naik ke atas..hiks..jgn marah..

abg ngah, igtkn hantu...takut je dgr..hahaha

xara said...

tak dramatikla hang tulis cerita ni.. tak seram.. ekeke

k0m4nd3r said...

Xara: Xdak idea la kak suri, lg pon taip pakai hp. x feel.

Zieda: mmg la xseram lagi menyeramkan. tapi very the annoying. haha..