Sunday, June 28, 2009

Cant believe it.

Skang aku kt umah aku kt smbn,td br aku pegi umah merza for his first daughter cukur jambul. Went there dgn adam,awek die n Tiha pn ade skali. Mase diorang tgh berzanji,aku pn dok la skali kt luar dgn org tua2 n beberape org budak. Still xde pe berlaku. Yg buat aku xpecaye,bile Adam ckp henset bleh buat blog,aku sungguh xpercaye. Korang caye x?aku ckp Adam tpu,lalu bile dah anta Tiha blk,aku golek2 kt umah dok pk ape nk bt,aku teringat kt ape yg Adam ckp td,dan skarang aku tgh try mobile blogging. Korang pn mesti xpercaye kn?hohoho... Tau dah. Jumpe lg nnti.

2 comments:

Anonymous said...

lama dh kite tau ade mobile blogging...hihi
die ttgal keretapi @ kapal trbang neh???hoho

Unknown said...

Saje xde idea nk menaip sambil2 nk tidor.. hahaha.. :D