Tuesday, February 10, 2009

Hari Thaipusam

Seremban, 9/2/2009 - 10.00 hrs: Aku sedang enak beradu tenaga di ketika itu. Tiba2 lagu ada binatang dalam kecemasan (Wonderpet) berbunyi menandakan ada orang menelefon. Nombor dari utara tanah air. En. S rupenye. berkenaan projek kami di Kedah. sambil aku melayan panggilan beliau, ada lagi satu panggilan masuk, ku lihat dari Mr. AKK. oleh kerana kami sedang berbincang juga mengenai perkara yang tidak kurang pentingnya, aku tangguhkan utk mengangkat panggilan dari Mr. Bos. aku letakkan telefon setelah selesai perbualan. Kulihat ada satu mesej di terima. dari Mr. AKK. menyuruh aku menelefon nya semula. ku fikir mungkin berkaitan perkara yang sudah kubincangkan bersama En. S. Rupanya bukan, aku di kehendaki menghadiri kursus JBOSS di Megan Avenue pada kessokan hari.Aku di kehendaki menghubungi MR. A kemudian utk mendapatkan maklumat mengenai kursus tersebut.

17.00hrs: Aku sedang memanjat pokok Rambutan di Serting. tujuannnya mengambil buah2 yang sudah masak dan busuk utk mengelakkan buah yang busuk kekal di atas pokok. sekali lagi ada panggilan binantang dalam kecemasan. Oh.. Mr. D rupenye. Beliau menanyakan tentang bagaimana cara untuk meneruskan proses instalasi windows di Syria. aku katakan aku akan cuba secepat mungkin pulang ke Putarjaya utk berurusan dgn mereka di Syria. Belum lama selepas aku menamatkan perbualan, ada satu lagi SMS menerjah masuk ke dalam telefon ku. SMS yang bisa mengugurkan jantungku. Arahan dari pihak atasan mengkehendaki kami pergi semula ke Syria dalam masa terdekat ini. ARGhhh!! mana mungkin. 14/2 akan di adakan TT sulung Prosboc N9. aku sudah membayar pendaftaranya. Juga diadakan Internal autoshow juga di sana. Kata en. bos, setamat2 kursus aku di KL, aku akan terbang terus ke Syria. :(

5 comments:

zieda said...

huhu..kesiannya kamu.,.

iovantgarde said...

bilakah akan ke syiria?asek g syiria je..da macam seremban johol plak syiria tu kan..bleh pg sesuke ati..huh..mintak ar boss g china ke,taiwan ke,,nak lagi rock,g kinabatangan..ok tak?

Unknown said...

Mintak2 leh la postpone g syria sampai lepas sabtu nih.. sabtu nih gua ade Grand TT @ PD.. hohohoho

Xara said...

oo, patutlah tidak ku lihat rambut balung ayam mu di opis.

Unknown said...

balung ayam? hohoohoh